

LiRe2.0 Plan de lecție – Model
Profesor:
Nicola Townley
Școală:
Școală secundară
Dată:
12/09/16
Tema lecției:
Crearea unei cărțI online
folosind StoryJumper.
Metode de predare:
Discuții de grup
Narațiune creativă
Folosirea tehnologiei
Posibile provocări:
Este necesar echipament IT și
internet de înaltă tehnologie.
Este importantă monitorizarea
elevilor.
Nivelul de abilitățI TIC
necesare:
Moderat.
Elevilor trebuie să li se arate
un tutorial video despre cum
să creeze o carte online.
Este de preferat să se aloce
un timp inițial pentru a
explora caracteristicile
StoryJumper inainte de lucrul
propriu-zis.
Public țintă:
Toate vârstele.
Acest instrument este extrem
de adaptabil șI se potrivește
oricărui tânăr atâta timp cât
se alege un subiect relevant
pentru poveste.
Succesiune
Lecția 1
dintr-o serie de 1.
Durata lecției: 1 oră.
Rezultatele
vizate ale
învățării
(Cunoștințe,
Înțelegere, Abilități,
Atitudini)
Cunoștințe faptice:
Elevii vor cunoaște cele 7 componente principale ale poveștii.
Cunoștințe procedurale:
Elevii vor fi capabili să scrie și să creeze propria lor carte de
povești online.
Cunoștințe conceptuale:
Studenții vor înțelege elementele cheie necesare pentru a crea o
poveste.